E-handel > Funksjonalitet

Funksjonene du trenger!

Vår lange erfaring og fokus på smarte løsninger gir deg en intuitiv e-handelsløsning og de funksjonene som forventes i en moderne nettbutikk.

Du kommer raskt og enkelt i gang, og du kan bygge på med ny funksjonalitet når behovene melder seg! Vi hjelper deg med design, skreddersydd funksjonalitet og opplæring.

Vår lange erfaring i utvikling av e-handel deler vi med deg i form av råd og veiledning hele veien, fra start til oppskalering.

Under kan du lese litt om noen av funskjonene du kan ha i din nettbutikk. Ta kontakt med oss dersom det er funksjoner du ikke finner på lista!

 

Tilpasset din driftsmodell

 

Vi skreddersyr e-handelsløsningen til din driftsmodell og du har tilgang på integrasjoner mot de fleste ordre-, lager-, logistikk- og regnskapssystemer slik at du alltid har full kontroll. Vi jobber opp mot og samarbeider med alle de store leverandørene, som sørger for at alt fra betaling, logistikkløsninger og markedsføring er optimalisert.

 

Betalingsløsning


Du velger selv hvilken betalingsløsning du vil tilby, om du vil håndtere betaling selv eller sette det ut til finansielle partnere. Vi dekker så og si alle betalingsløsninger som Payex, Nets, Dintero, Klarna eller Vipps.

Regnskapssystem


Du kan ha full integrasjon mot regnskapssystem som Tripletex, 24SevenOffice eller PowerOffice. 


Frakt/EDI


Med vår løsning får du automatisk beregning av fraktpriser til sluttkunde, og utskriftsvennlige pakkelapper fra for eksempel Bring eller Postnord.

B2B/ERP/Ordresystem


Du kan enkelt tilpasse systemet til en B2B-løsning der all intern og ekstern ordrehåndtering løses, hvor ulike kunder og kundegrupper har tilgang til egendefinerte prislister, produkttilbud og så videre.

Kassesystem


De som kjøper av deg forventer fleksibilitet rundt kjøpet. De ønsker å se om du har varen på lager der de bor, og de vil kunne velge å betale på nettet eller i butikken, få det tilsendt eller hente selv (“klikk og hent”). 

For at du skal kunne tilby dette, må blant annet ditt kassesystem være integrert med nettbutikken. 


Logistikk- og ordrehåndtering

Vi har lang erfaring med oppsett som gjør at alt innen lager og logistikk blir mer effektivt slik at du sparer tid og enkelt kan skalere opp salget. Når du vokser er det ekstremt viktig å ha kontroll og verktøyene klare for holde orden på lager, beholdninger, innkjøp og varetelling. 

 

Våre moduler innen Warehouse Managment System (WMS) hjelper deg med: 

  • Innkjøp og valutakonvertering
  • Intern distribusjon og allokering av varer til dine fysiske butikker eller lagerlokasjoner
  • Varetelling via smarte håndtermialer
  • Varemottak
  • Bestilling fra hovedlager/lager ut til butikk
  • Klikk og hent
  • Automatisk innkjøp og allokering av varer basert på minimum eller maksimum nivå
  • Beregning av gjenkjøpsnivå
  • Generering av strekoder
  • Generering av prislapper
  • Automatisk utskrift av plukklister
  • Automatisk utskrift av EDI
  • Triggere og automatisk flyt basert på ulike hendelser
  • Rapporter på lagersaldo, beholdning osv. 
  • Varselnivåer

 

Les mer om de ulike integrasjonene vi tilbyr! 

 

Hva kan vi hjelpe deg med?